fredag 10 april 2009

"Har du varit mycket ute i solen eller du har brun utan sol i ansiktet, Johanna?"
ABOU, jag, Johanna fucking Schönström, brukar vara vit eller röd. Nu lutar det faktiskt lite åt det bruna hållet har jag bannemej fått höra! :) OTROLIGT SKÖNT! Så i år ska jag steka satan & förhoppningsvis blir jag bruuun! Eller ja, lite åt det bruna hållet iaf. Pallar inte vitN eller kräftaN i år igen!
Sitter hos farmor och farfar och firar påsk. Förjävligt jävliga påsk, ta mig härifrån. Jag pallar inte mitt jävla humör och jag pallar inte ......................... (skriver inte vad jag tänker egentligen) som klagar på mig när de gör EXAKT likadant själva! Klaga på, men då ska du fan inte bete dig lika "dumt" som jag. Tänk dig för.

2 kommentarer:

  1. SV: Men den textstilen är fiiin & miiin xD
    Ansträng dig lite mer för fan!! *hehe*

    /Bitch~svin~moster

    SvaraRadera

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.