måndag 13 april 2009

Jobbig dag. Känns helt klart som jag är bakis som aldrig förr. På vad? Jag vet exakt vad det är som påverkar mig såhära i efterhand. Och alkohol har ingenting överhuvudtaget med denna "bakfylla" att göra.
Jag har inte sovit en stund på dagen/kvällen på hur länge som helst. Men det har jag gjort idag. Mår inte bra. Är så himla slut i kroppen och trött. Måste prata med min kära läkare (som snart ska remittera över mig, nervigt!) när vi ska dit nästa gång.

Natten var också jobbig. Har haft några jobbiga nätter i rad nu.. vaknar många gånger och är halvvägs uppe och kommer på att jag måste kolla klockan. Vaknar ofta 3.55.. precis då har jag vaknat tre nätter i rad. Rastlösheten börjar ta över mig och min kropp.
SKÖNT att det är praktik imorgon igen. Så jag har någonting att göra.

Give me reason, but don't give me choice
cos I'll just make the same mistake again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.