fredag 3 april 2009

Min papilito tycker jag är duktig. Jag skulle gå upp sex, men jag studsade upp tio i sex. Pigg som tusan, också! PLINGPLONG

Skolan idag, mMm. Börjar 8.05 med matte fucking b, och jag har VERKLIGEN tagit mig vatten över huvudet. Jag klarar inte av matte b, det är svårt! Men får gå dit, för då är det en yttepytteliten större chans att klara det... har aldrig varit så ofta på matte b som dessa två sista veckorna, har varit där TVÅÅÅ gånger i rad! & idag medräknat blir det tre. WO!
Efter matte b är det matlagning och sedan låååååååååååångt hål till 13, då jag & sanne ska ligga och steka och pressa i solen. Sola, röka, snacka skit. MYSFAKTOR HÖG!

Det är verkligen underbart väder just nu. Eller inte just nu. Men det var igår, och ska vara idag, och hela helgen ska vara varm & skön. Otroligt skönt, pallar inte mer snö och skit.
Jag vet inte vad det är med mig, jag brukar inte ens tycka om sol.

Nu ska jag pälsa på mig, lite leggins och lite tubklänning tror jag det blir idag. Och en liten hoodie utanpå, det är kyligt nu på morgonen och jag vill inte bli mer förkyld (men det har blivit mycket bättre på förkyld-fronten!) än vad jag redan är. Så, ha en bra dag vänner så hörs vi senare. Blir kanske en dagens outfit? ;) Måste platta håret också, känner jag. Var längesen jag gjorde det, det är bannemej dags fär det nu!
Kram


"We're driving slow through the snow on 5th Avenue 
And right now radio's all that we can hear
Now we ain't talk since we left, it's so over due
It's cold outside but between us it's worse in here

The world slows down
But my heart beats fast right now
I know this is the part
Where the end starts

I can't take it any longer
Thought that we were stronger
All we do is linger
Slipping through our fingers
I don't wanna try now
All that's left's goodbye to
Find a way that I can tell you
I hate this part right here"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.