fredag 3 april 2009

Jag passar farmor och farfars hus. Helt själv. Det är faktiskt lite räligt. Jag hatar vara ensam hemma när allting runtomkring är mörkt och så nära inpå.. usch nej, nu ska jag inte tänka så!
Sitter och lyssnar på lite av en ny favorit, Kings of Leon - Use somebody.. Riiiktigt svinigt bra! Hehe. Ska sova i farmor och farfars stora säng inatt, den skämtar man inte om! Lika lång som bred (heheh) och sjukt skön. Så jag har möjlighet att sova på alla möjliga håll och kanter inatt minsann, hehe!
Är sjukt sugen på att gå ut och gå en runda, nästan inga är inne på MSN för antingen festar de eller så är de på Jägers? (åh, det gör ont med dina jävla löften, allting kommer tillbaka nu) Jag orkade inte Jägers, plus att jag är ganska förkyld fortfarande. Blir en chillkväll @ farmor och farfars hus istället, inte helt fel det heller! SKönt vara själv i ett enda stort hus, bara ha det mys.

Nej nu ska jag rota i frysen, de kanske har glass...?! Ska göra popcorn också! Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.