lördag 4 april 2009

Jävligt irriterande att någon hackat sig in på Spotlife's bloggserver (om jag förstår det rätt..?) och saboterat. På Spotlife ligger blandannat BlondinBella, Sveriges största blogg. Jag förstår inte hur folk kan göra något sånt här, förstöra så pass mycket för andra. Stackars de som har sin blogg på spotlife & som nu inte kan blogga. Jag hade fått abstinens till tusen! :o

Nej men seriöst. Det är sjukt irriterande. Jag gillar att läsa blondinbellas blogg för det är ganska coolt att hon blivit så känd genom sin blogg!

Hacka sig in och sabotera servrar, nej det är bara onödigt.

1 kommentar:

  1. Det är grymt irriterande när folk bara förstör för att jävlas >:(
    Har själv inte läst BlondinBellas blogg, fått intrycket av att hon är pantad...? :S

    Hoppas du haft en bra helg. Min har vart aj :(
    Söndag idag... Joakim jobbade hela dagen igår och idag är det fotboll, tråkigt. Och imorrn jobbar han också *suck*

    TACK för dina tips, känns lite bättre nu...!
    Kizzez & love <3

    SvaraRadera

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.