fredag 3 april 2009

Jag skojar inte. Vädret är kanonunderbart! (but not the svett-part, blä hatar det) Satt ute massvis i solen idag, varje möjlig sekund jag kunde komma ut ur skolans instängda och äckliga korridorer och salar satt jag ute och enbart bara stekte. Med mina solbrillor som följde med i väskan idag. Riktigt skönt! Massvis med najsprajs på matlagningen idag, jobbade med christoffer l och delade kök med michael och fishy (det finns två mindre kök i ett), sjukt härligt gäng. Och vår mat blev faktiskt goooodaste också, jammie!

När jag kom hem var jag sjukt varm så jag bytte om rejält snabbt, det blev shorts, bh utan bh-banden och ett linne.. sen satte jag mig på trappen och stekte ;) Jag rakade mina djungel-ben, usch de var verkligen äckliga... :D HAHA! (förlåt)

Nej, nu ska jag smörja in mig med solkräm (har inte gjort det innan under de soliga dagarna, men måste börja göra det annars blir jag tOmAtEn i år igen.. om jag inte redan är det haha..) sen ska jag pressa lite på studsmattan. Det är bästa solplatsen, svär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.