onsdag 1 april 2009

Jag ringde praktiken och det blir så att jag ska ha praktik måndag-torsdag nästa vecka. Mucho kul! När mina fina vänner vaknar framåt tolv, har jag redan varit uppe sex timmar och sitter på ett dagis och hjälper till med en massa saker.
Ändå bra. Egentligen är jag ingen direkt lov-diggare... blir så rastlös och hamnar i tråkig obalans när dagarna går utan att det finns någon riktig funktion med dem..! Så det är mycket bättre att jag har så mycket som möjligt att göra så länge som möjligt... hehe! Sen, är jag ledig fredag lördag söndag och måndag. Usch vad jag kommer hamna fel på allt när det gäller uppstigande och läggdags.. usch!

Jag håller på att tappa upp ett bad. (Och jag saknar en stycke badbomb, någon idiot har tagit den?!) Och jag har på en ansiktsmask. Finns gurka och sånt bra i den. Borde lägga mig ner och lägga gurkbitar för ögonen. Sägs ju att det ska vara kanonbra! Och avslappnande?!
Nåväl, ska snart dra av masken. KLIAR SATAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.