söndag 5 april 2009

Okej, för att vara ärlig. De flesta jag känner och umgås med är svin. Och jag gillarT!

JAG HAR TRÅKIGT! Väntar på att duschen ska bli ledig, damn mina planer är i kras.... jag skulle vara i säng vid denna tiden! DAMN!
Det är påsklov. Jag ska ta igen missade praktikdagar måndag till och med torsdag. Känns helt okej, för att vara ärlig.
Fast det blir nog aningen långa dagar........... för jag har sex dagar att ta igen och bara fyra av dem försvinner på lovet. Så jag har tänkt, jag ska jobba en timme extra 8 dagar. Sen har jag en dag kvar. EN JÄVLA DAG. Och jag tänker INTE ha praktik 10½ timme/dag. Någon måtta får det vara. Ska prata med min handledare imorgon (som jag knappt träffat.. bara sagt att jag kommer och vilka tider och så, då jag varit borta hela denna veckan från praktiken.) Nej, måste lösa detta. Vill inte få IG för att jag missat en JÄVLA dag! Måste fixa det. På något sätt.. HM!

Nej, nu ska jag checka bdb och bloggkoll.

1 kommentar:

  1. Bra idé att praktisera en timme mer om dagarna för att ta igen missad tid. Du får se om de tillåter det, blir det 9½ timme då? Mer tror jag iaf inte att du får!

    Prata med din handledare och se till att få bra kontakt...det har jag alltid haft med mina, och om jag har missat någon dag eller timmar så har de skrivit på att jag varit där full tid ändå ;oP

    Då blir det en fullspäckad vecka för dig (men ledig fredag?) :S Trist att du inte trivs lika bra på 3~5 år heller :( Kan ju alltid hoppas att du vänjer dig... Inga blöjor iaf, hehe!!

    SvaraRadera

Anonyma kommentarer tas bort direkt! Tänk på vad ni skriver.